Stel jezelf voor.

Alles over het surfen in het algemeen.
Plaats reactie
Thomaaz
Site Admin
Berichten: 91
Lid geworden op: 18-07-2012 09:20

Stel jezelf voor.

Bericht door Thomaaz » 27-07-2012 15:13

Stel hier jezelf voor.
Onder andere hoelang je surft, met wat je surft, hoe je gestart bent met surfen, wat je naast surfen nogal doet, je leeftijd, je woonplaats,...
Surfing isn't just a hobby...it's a lifestyle!

Arthurr
Berichten: 2
Lid geworden op: 25-07-2012 12:03

Bericht door Arthurr » 27-07-2012 18:45

Yo,
Ik ben Arthur. Ik surf 3 jaar altijd als er golven zijn. Heb al in Frankrijk gesurft. Ik skateboard ook, vooral in de bowl. Ik woon in Antwerpen, ben altijd bereid om samen te rijden als ze er staan!
search your spot on earth and ride it!

Thomaaz
Site Admin
Berichten: 91
Lid geworden op: 18-07-2012 09:20

Bericht door Thomaaz » 06-08-2012 13:15

Hallo,

Ik ben Thomas Waffelaert. Ik heb dit forum opgebouwd omdat er sinds surfreport niets meer was voor golfsurfers. Je kan mij al meerdere jaren vinden op een surfplank maar 3 jaar geleden ben ik het echt serieus beginnen nemen en surf ik zowel in de zomer als in de winter telkens als er golven zijn. Buiten België heb ik ook al golven in Frankrijk en Nederland gereden.

Ik studeer nog maar doe vakantiewerk bij een bakker en geef ook wat surfles in de surfclub bij elephant surfing. Naast surfen ben ik ook zot van auto's. Ik repareer ook wel wat surfplanken, niet als beroep en niet super professioneel enz. Maar gewoon mijn eigen planken en van vrienden. Als je zelf een heel goedkoop hersteld wil en je er niet van maakt dat het niet super professioneel is kan je mij altijd een pm sturen.
Surfing isn't just a hobby...it's a lifestyle!

Plaats reactie