Surf-forecast

Surf-forecast
Plaats reactie
ustoned-2?
Berichten: 9
Lid geworden op: 03-10-2012 15:41

Bericht door ustoned-2? » 28-10-2012 20:35

coole foto! ik moet duidelijk ng veel leren van waar en wanneer ik ergens moet zijn voor golven te scoren! nuja al de gepeddel dak vandaag gedaan eb kan wok ni slecht zijn.

Thomaaz
Site Admin
Berichten: 91
Lid geworden op: 18-07-2012 09:20

Bericht door Thomaaz » 29-10-2012 09:14

Gewoon veel proberen en zoeken. Ik heb ook veel moeten zoeken en proberen. Je staat dan wel vaak op de verkeerde plaats op het verkeerde moment, maar eens je het gevonden hebt, weet je het wel voor altijd :D

Momenteel is het nog echt flat. Dit komt omdat de wind nog te Zuid zit. De wind zal in de loop van de voormiddag iets meer naar het Westen draaien tot ZW wind. Hierdoor zou er heel wat meer hoogte in de golven komen. De wind en de stroming zal je er wel bij moeten nemen. Vanavond en vannacht gaat de wind eerst naar het Westen en dan naar het Noord-Westen draaien en afzwakken tot 2 beaufort. Dit zou morgen nog cleane kleine golfjes met zich meebrengen.
Surfing isn't just a hobby...it's a lifestyle!

ustoned-2?
Berichten: 9
Lid geworden op: 03-10-2012 15:41

Bericht door ustoned-2? » 07-11-2012 18:19

Gettin restless!

Thomaaz
Site Admin
Berichten: 91
Lid geworden op: 18-07-2012 09:20

Bericht door Thomaaz » 07-11-2012 20:04

Yoo, unstoned 2
Weet niet of je de rest van het forum ook wat bij houdt, maar daar had ik het al megedeeld. Dit forum zal langzaam maar zeker rusten, omdat ik merk dat de facebookpagina heel wat beter draait en het forum zelf bijna niet. Bovendien kruipt er erg veel tijd in het onderhouden van beide. Daar mee dat we de facebookpagina wat de voorkeur zullen geven. Je kan ons vinden op: http://www.facebook.com/BelgiumSurfers?fref=ts Ook op de facebookpagina is er een forum waar je allerlei dingen op kan posten.
Surfing isn't just a hobby...it's a lifestyle!

ustoned-2?
Berichten: 9
Lid geworden op: 03-10-2012 15:41

Bericht door ustoned-2? » 07-11-2012 21:10

damm kheb geen fb!

Thomaaz
Site Admin
Berichten: 91
Lid geworden op: 18-07-2012 09:20

Bericht door Thomaaz » 09-11-2012 22:12

Dan zal je er eentje moeten aanmaken :D

Ik vind het ook spijtig dat het zo moet gebeuren, maar sinds de uitvinding van facebook zijn forums enorm in populariteit gedaald. Ook hier is dat duidelijk te zien. De pagina heeft al meer dan 140 likes, maar hier zijn er nog geen 40 geregistreerden waarvan al zeker 10 spamaccounts zijn. Bovendien kruipt er veel meer tijd in het onderhouden van een forum, zoals die spamgebruikers verwijderen,... en is het allemaal veel ingewikkelder.
Het is niet enkel dit forum die te leiden heeft onder het ontstaan van facebook, volgens mij is zo surfreport ook wat ten onder gegaan en ook surfforum.be leidt daar zwaar onder. Het is nu eenmaal een kwestie van vraag en aanbod waarop wij moeten inspelen :P

Er is in ieder geval ook een forum op de pagina zelf, waar ook al de informatie van dit forum op komt.
Surfing isn't just a hobby...it's a lifestyle!

Fredaloha
Berichten: 1
Lid geworden op: 24-06-2017 12:56

Bericht door Fredaloha » 24-06-2017 13:00

Hallo,Fred hier.Zou er morgen totaal niks te surfen zijn aan onze kust of wacht ik beter af tot maandag.Grtz and surfs up

Plaats reactie